Vanliga frågor

Svar på våra vanligaste frågor:


Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med Klarna, Stripe eller Swish.

Vid swish kommer instruktionerna med er orderbekräftelse hur ni går vidare med betalningen. (kontrollera skräpposten) 

Hur lång är leveranstiden?

Vi packar alltid er order samma dag som den beställs. (OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast nästa vardag)
Vår vanliga leveranstid är mellan 2 - 5 arbetsdagar.
(Beroende på vart i landet ni bor kan leveranstiden vara något längre beroende på vilka dagar ni har utkörning till er ort. )

Vad gäller för fraktfritt?

Lättare varor har en fraktfri gräns över 499kr. (går som regel med postnord eller DHL - service point)
Tyngre, skrymmande varor har en fraktfri gräns över 1499kr. ( går som regel med DHL - Home delivery , Tex 2 säckar hundfoder landar här.) 


Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Om er order inte hunnit packas än så löser vi detta. (avgifter kan tillkomma om ni tar bort eller lägger till något som gör att frakten inte stämmer)
Men i regel hanteras er order inom 1timme så vi kan inte garanter att vi hinner med ändringar. 


Var är min beställning?

Ni får alltid en spårnings länk, där ni kan söka efter ert paket längs vägen till er. den skickas ut i samband med att vi meddelar att er order är skickad.

Kan jag byta en vara med personligt tryck på? 

Våra personliga anpassade produkter går inte att byta, dessa trycks utifrån era önskemål med färg och placering samt eventuella namn.

Så va noga med att kontrollera stavning och storlek innan köp.  (hör av er innan om ni är osäkra så kontroll mäter vi extra åt er) 

Kan jag beställa utanför Sverige?

För närvarande säljer vi endast i Sverige. 


Har ni frågor eller funderingar kring storlekar på tex täcke/tröja, halsband? 

Mejla oss gärna så hjälper vi er direkt! mejlen besvarar hela tiden. (vanligt vis inom max 1timme vardag) 


Har ni övriga frågor kontakta oss gärna: [email protected]