Vanliga frågor

Svar på våra vanligaste frågor:


Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med Klarna eller Swish.

Vid swish kommer instruktionerna med er orderbekräftelse hur ni går vidare med betalningen. 

Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 2 - 5 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.

Vad gäller för fraktfritt?

Lättare varor har en fraktfri gräns över 499kr. (går som regel med postnord)
Tyngre, skrymmande varor har en fraktfri gräns över 1499kr. ( går som regel med DHL) 


Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Om er order inte hunnit packas än så löser vi detta. (avgifter kan tillkomma om ni tar bort eller lägger till något som gör att frakten inte stämmer) 


Var är min beställning?

Ni får alltid en spårnings länk, där ni kan söka efter ert paket längs vägen till er.

Kan jag byta en vara med personligt tryck på? 

Våra personliga anpassade produkter går inte att byta, dessa trycks utifrån era önskemål med färg och placering samt eventuella namn.

Så va noga med att kontrollera stavning och storlek innan köp. 

Kan jag beställa utanför Sverige?

För närvarande säljer vi endast i Sverige. 



Har ni övriga frågor kontakta oss gärna: [email protected]